בעונת החורף, ישנם דברים מקסימים שקורים. הריח הנפלא של הגשם המזין את האדמה, הרוחות המעניקות משב מרענן במיוחד וברקי השמיים המרהיבים שגורמים לנו להתרגש בכל פעם מחדש.

אך עם כל הקסם, מגיעים אלינו גם "אורחים" שאינם מאוד רצויים. האורחים הללו אורבים לנו כמעט בכל מקום וקשה שלא לפגוש אותם. זה נכון, אנחנו מדברים על הוירוסים והחיידקים המתרבים במהרה. אלו שמדביקים את כל בני הבית, בזה אחר זה, בשפעת מנוזלת מלווה בכאבי גרון.

מצב שכזה הוא בהחלט לא נעים. אנו מוצאים עצמנו שוכבים במיטה, חסרי כל תאבון, תשושים וכאובים. אם אתם קוראים את הכתבה בזמן כזה ממש, אנחנו כאן לומר לכם: אל ייאוש! ייתכן ויש לנו בשורה טובה עבורכם (וגם לקטנטנים שלכם) בנושא.

ארטיקים לכאבי גרון: האם זה באמת עובד?

ארטיקים הם אחד הממתקים האהובים ביותר בעולם, ויש להם גם תכונות רפואיות מסוימות. 

כאשר אנו אוכלים או שותים משהו קר, הדם זורם אל פני השטח של הגרון כדי לקרר אותו. זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון, מה שיכול להקל על הכאב.

מחקרים הראו שארטיקים יכולים להיות יעילים בטיפול בכאבי גרון. מחקר אחד מצא שארטיקים הפחיתו את הכאב בקרב אנשים עם כאבי גרון ב-50%. מחקר אחר מצא שארטיקים הפחיתו את הצורך בתרופות לטיפול בכאבי גרון.

כמובן, ארטיקים אינם מהווים טיפול רפואי מלא לכאבי גרון. אם הכאב שלכם חמור או מתמשך, חשוב לפנות לרופא.

עם זאת, ארטיקים בהחלט יכולים להיות דרך יעילה להקל על הכאב שלכם עד שתוכלו לקבל טיפול רפואי נוסף.

טיפים לשימוש בארטיקים להקלה בכאבי גרון:

הפינוק שצועק "החלמה מהירה"

בפעם הבאה (שאנו מאחלים שלא תגיע, אבל בכל זאת ריאליים) שמישהו יקר לכם נדבק באורח הלא רצוי, הפתיעו אותו עם התרופה הטעימה והמפנקת ביותר.

אתם לא צריכים לצאת מהבית בשביל זה, אלא רק להזמין משלוח ארטיקים היישר אל בית החולה. תהיו בטוחים שלמתנה כזו, הוא לא יצפה. ואם תספרו 10 דקות אחרי המשלוח, אתם תראו כבר את הסמס שמברך אתכם על הרעיון המופלא שסייע בהפחתת כאב הגרון המציק.

כדי להזמין את הקרטיבים המושלמים עבור המשימה, כנסו לפריZ. לא רק שהקרטיבים עשויים מפירות אלא גם במגוון טעמים רחב (כזה שקולע לכל טעם), גם מגיע בגדלים שונים, גם ללא גלוטן וגם עושה משלוחים למגוון ערים ברחבי הארץ.

שתהיה בריאות איתנה לכולנו!