הקשר בין סטרס להשמנה הוא תחום מחקר מרתק המציג קשרים בין מצבי רוח, רמות סטרס והשפעותיהם על גוף האדם. 

לאחרונה, בעוד העולם המודרני לא חוסך מאיתנו רמות סטרס יומיומיות, מחקרים רבים מדברים על הקשר בין סטרס לאופן מציאת הקלה בהתמודדות עם מצבי רוח והשפעתם על האוכלוסייה. ישנן עדויות כי מצבי רוח שליליים, כמו חרדה ודכאון, בדרך כלל גורמים להגברת צריכת פחמימות ריקות ובלתי מזינות אשר מעלות את סיכויי ההשמנה באופן משמעותי.

עובדות מדעיות מציגות קשרים בין רמות הסטרס והזמן הקצר בו אדם חוזר לאכול למרות שכבר אכל ארוחה גדולה כמה דקות קודם לכן וזאת בשל דיווח על הקלה רגשית. מובן לכולנו כי הקלה זו הינה רגעית וממש בעוד כמה דקות נשוב למקרר או למגירת הממתקים ונחפש את "הצייד" הבא.  

מעבר לצריכת הקלוריות העודפות, מגיעים גם רגשות האשם שמתחילים לכרסם במחשבותינו: "למה אכלתי את זה?" "זה היה כל כך מיותר" ומחול הרגשות השליליים רק מתעצם. 

ילדים, מתבגרים ונוער

יותר ויותר מחקרים מראים על עלייה במדדי ה BMI (מדד משקל תקין) של ילדים ונוער בשנים האחרונות. הסלולארי, הרשתות החברתיות ותחושות השיפוטיות ההולכות וגוברות מגבירות אצלם את חוסר האיזון הרגשי ומכוונות אותם לפחמימה הריקה והזמינה.

בתוך הפחמימות הללו, נכללים: מאפים, עוגות, לחם, עוגיות ועוד. הבעיה בפחמימות הריקות הללו נעוצה בעובדה שמאוד טעים לנו לאכול אותן אך אין להן כל ערך מוסף לגופנו למעט הקלוריות. 

העובדה שאפילו לנו, המבוגרים, מאתגר במיוחד לעמוד בפני הפחמימות הריקות, מעלה את השאלה החשובה- מה קורה בעולמם של ילדינו?

גם אצל ילדינו, אלו שיושבים ממש עכשיו בסלון או בחדר, לא משנה באיזה גיל הם, מתחוללת אותה התחושה בעיתות לחץ וחרדה. ואנו, בתור הורים דואגים ומגוננים שהיינו שמחים לחסוך מהם כל רגש שכזה, צריכים להבין כי עלינו להקנות להם כלים טובים, אמיתיים ובריאים להתמודדות נכונה.

אז מה עושים בפעם הבאה שאנחנו או ילדינו מתקרבים למקרר או למגירת הממתקים?

נעים להכיר! סוכרים טבעיים

סוכרים טבעיים הם הרבה יותר מסתם סוכרים. הם מהווים חלק חשוב בתזונת האדם, והם חלק מרכזי של אופציות התזונה הבריאה. בסוכרים הטבעיים נכללים סוכרים שנמצאים בפירות, דבש, סירופ מייפל, קוקוס ועוד.

סוכרים אלה מספקים אנרגיה ותחושת שובע לגוף, אך בניגוד לסוכרים המתוקים והמעובדים בתהליכים כימיים, הם גם מציעים תרומה שונה ומאוזנת לבריאות.

בקרב האנרגיה שהם מספקים, הם כוללים תרומה רחבה יותר של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים המצויים בפירות ובמקורות אחרים. גם כאשר מדובר בדבש או קרם קוקוס- הם מכילים חומרים תזונתיים כמו אנטי אוקסידנטים המגינים על הגוף.

סוכרים טבעיים מציעים גם יתרונות בריאותיים נוספים, ויכולים להוות מזון לבריאות הלב והעצמות. בדומה לפירות ולירקות, הם מספקים אנרגיה טבעית הנצרכת לפעילות הגופנית ולתהליכי התיקון של הגוף, הכל כמובן באיזון צריכה נכון.

כולם יכולים ליהנות

למרבה המזל, מצאנו עבורכם דרך נהדרת להתמודדות עם הסטרס מבלי לוותר על הפינוק שאנו כל כך זקוקים לו.                                                                                                                                הכירו את המוצר המושלם:                                                                                                                מיני ארטיק פירות טבעי – הסוכר הנכון במינון הנכון!

על מה אנחנו מדברים? שלל מיני ארטיקים צוננים ומפנקים העשויים מפירות העונה. הארטיקים מכילים סוכרים טבעיים ללא סוכר לבן מעובד ומכילים חומרים טבעיים בלבד. 

תוהים היכן ניתן להשיג כאלו ארטיקים ולהיות בטוחים כי מדובר בארטיקים מפירות טבעיים בלבד? הרשו לנו להציג בפניכם את פריZ- מומחי ארטיקים טבעיים שתמיד חלמו להכין ארטיקים בריאים לציבור הרחב.

באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון ארטיקים בשלל טעמים שכולנו אוהבים. יתרה מכך, ניתן לרכוש טעמים בהרכבה עצמית (!)

אז בכל פעם שתרגישו צורך בפינוק מנחם, תוכלו לגשת היישר למקפיא ולבחור את הארטיקים הטבעיים בטעם שמתחשק לכם בדיוק באותו הרגע. שתהיה בריאות איתנה לכולנו.