מארגנים מסיבה? חתונה? אירוע חברה? יום הולדת? מובן לגמרי אם אתם שואפים לכך שהכל יהיה מושלם עד הפרטים הקטנים ביותר – העוצמה של התאורה, הצבע של הצלחות, האווירה של המוזיקה והמנח של הכריות. אם קלטנו אתכם נכון, ומדובר במארחים פרפקטציוניסטים, וודאי תרצו שגם האוכל, מלבד איכותו וטעמו, יהיה מאורגן בצורת הגשה אופנתית ומעוררת תיאבון.

בקטנה – ההיגיון שעומד מאחורי המנות הקטנות

אחד הטרנדים באירועים של השנים האחרונות הוא מנות קטנטנות. מה שמוכר לנו כמתאבנים בקבלת הפנים בחתונות, הפך לתופעה אהובה של ממש לאורך כל הערב. יותר ויותר מסיבות כוללות בופה המציע מבחר גדול של מנות קטנות, שאפשר לחטוף מהשולחן ולאכול אותם בקלות ברחבת הריקודים ובלי היזדקקות לשולחן. נראה שהדור של הסעודות הכבדות מסביב לשולחן אחד, פינה את מקומו לדור צעיר וקליל יותר, שמעדיף את התנועה החופשית שלו על פני התקבעות למקום אחד.

כך לאט לאט התחלנו לראות את צמיחתן של צורות הגשה מסקרנות ומעניינות – מנות שמוגשות בתוך צלוחיות קטנות, כוסות של שוטים, מפוזרות על גבי מגש או משופדות על מקלות קטנים. 

כך גם מנות שאנחנו רגילים לראות אותן ממלאות את כל הצלחת, כמו המבורגר או ספגטי בולונז הן לפתע עוד אחת מיחידות רבות שתופסות את מקומן על מגש רחב ידיים. המראה, יש שיגידו אקסצנטרי, יש שיגידו מבדר, ויש שיגידו שפשוט חמוד. כך או כך, המגמה הזו כאן והיא כאן כדי להישאר. 

אוכל בהרכבה – הרבה יותר מגרה 

עוד טרנד שהגעתו סחפה ביום אחד בהיר את כל המדינה שלנו הוא טרנד התפזורת. התופעה האקלקטית הזו וודאי תצלצל לכם באופן מוכר אם נאמר שהיא מציגה לראווה שולחן המכוסה בנייר כסף או בנייר אחר, ועל גביו נפרס שפע עצום של מאכלים שונים, וללא צלחות. וכשאנחנו אומרים ללא צלחות, זה מגיע עד לרמת הרטבים. כשחושבים על זה, זה גאוני. ולא רק בגלל כמות הכלים שאנחנו חוסכים לעצמנו לשטוף בסוף הערב. משהו בטרנד הזה גורם למאכלים להיות הרבה יותר מגרים, הרבה יותר נגישים, פשוט לחטוף מהשולחן ולאכול. 

וכמובן שלא נמנע מלהזכיר גם את מגשי הפירות. כמה עיצובים שונים ראינו בטרנד הזה – מגשים עגולים, מלבניים, בתוך אבטיח, על גבי סירה, עוגת קומות ומה לא. נראה שכשזה נוגע לפירות היצירתיות מרקיעה שחקים. מגשי הפירות החליפו את זרי הפרחים בתור מתנה לאדם קרוב, ובשונה מפרחים – את מגש הפירות הוא יכול לחלוק עם כל האהובים עליו בביתו.

לא רק זה, שגם התחלנו לראות את מגשי הפירות בחתונות ובאירועים, בתור קינוח מרענן בצד רחבת הריקודים. ובאמת, אפשר לראות שהביקוש לפירות באירועים גדל, בין אם מסיבות בריאותיות או חברתיות, המוסים וקינוחי השוקולד נשארים במקומם כשמגשי הפירות הולכים ומתרוקנים. 

קר, בריא וטעים – טרנד הארטיקים הטבעיים

הטרנד האחרון שנזכיר בבלוג זה הוא טרנד הארטיקים הטבעיים. המודעות ההולכת וגוברת לכימיקלים ולחומרים הסינטתיים שמכניסות חברות המזון למתוקים שלנו החלה להשפיע על דפוסי צריכת המזון שלנו. כשזה נוגע למאכל שמגיע אלינו באריזה, אנחנו נוטים להזהר אם נישאות על גביו מדבקות שמזהירות מסוכר, שומן או נתרן, או ממרכיבים חשודים בגב המוצר. 

ככלל, אפשר לומר שירד קרנם של קרטיבי הפירות הצבעוניים שצבעם הבוהק לא מתיר ספק לכך שמקורם בצבעי מאכל. במקומם, בעלי השמחות והקייטרינג בחתונות ובאירועים מעדיפים לחלק מיני ארטיקים טבעיים ובריאים, שעונים על הצורך של האורחים להתצטנן מעט בין הריקודים. 

כאן נכנס הטרנד החדש – ארטיק פירות טבעי. אפשר לראות יותר ויותר עסקים שמציעים ארטיקי פירות טבעיים בתוצרת ישראלית. אפשר למצוא את הארטיקים האלו ברשתות המזון, במשקים חקלאיים, ובהפצה בסניפים ובחנויות בפריסה ארצית של המותג עצמו. וכמובן שהעסקים הטובים והמצליחים ביותר לא פוסחים גם על אתר אינטרנט שמאפשר רכישה נוחה עם משלוח עד הבית.

פריז – מותג ארטיקים טבעיים ישראלי 

אנחנו פריז, מותג ארטיקים טבעוניים. איכות חומרי הגלם מורגשת מיד בארטיקים שלנו. אנחנו משתמשים רק בפירות איכותיים כך שהוויטמינים והערכים התזונתיים נשמרים במהלך תהליך הייצור וההקפאה. וכמובן, שכל תהליך ההכנה מבוצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועומד בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות. 

אנחנו מספקים מארזים גדולים לאירועים לרכישה נוחה בסניפים ובאתר האינטרנט שלנו.  תוכלו לבחור מארזים בגדלים שונים לפי כמות היחידות – החל מכמה עשרות, ועד מארזים בגודל מאות ארטיקים לאירועים. הלקוחות שלנו מזמינים מארזי ארטיקים לחתונה, לאירועי חברה, לימי הולדת, ולבית. מבחר הטעמים שלנו רחב ידיים, ויקח אתכם למסע של טעמי פירות מסביב לעולם.